Tatuering??

Jaha då sitter man här med massor med pannkakor o glass i magen och kuckilurar med Sponge... Som från ovan fick jag en idé! Jag vill tatuera mig! Fast jag vet inte om jag vågar.... Jag och Sponge ska gå och kolla in en tatueringsstudio imorrn (kanske, om vi kommer ihåg det och har tid)..... Om jag ska tatuera mig får jag inte tatuera in en panter/puma för Sponge så därför blir det i så fall mitt fina namn... Här nedan är de förslag som jag o Sponge hittat.. Vi vet vilken vi gillar bäst... Vilken tycker du?

image176

Annars så har det inte hänt så mkt idag, Sponge blev ÄNTLIGEN klar och vi har suttit i parken mellan 12-18, hääääääärligt! Bruna o fina blir vi och imorrn ska det bli ännu mer :D

Jag är dessutom allergisk mot mina skor, kliar som satan, blir tokig!

Tooooooodelooooooo!


Kom förresten på att det kan ju vara av intresse att veta vart jag i så fall vill ha den lilla tatoon... Jag tänkte vid höftbenet, riktat ner mot ja ni vet...
Hur stor den ska vara vet jag inte... Sen ska den inte synas när jag har byxor utan den ska komma fram som en surprise! Haha! Nå? Help me!!  (Önskemål från Sponge är en pil under namnet som pekar mot ja ni vet, men jag vet inte riktigt det, känns inte riktigt bra!! ;))

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Jag röstar på den första men självklart ska det oxå vara en pil nedåt......

2008-05-09 @ 23:36:56
URL: http://sponge.blogg.se
Det var jag som skrev: Anonym

Tillbaka kaka....Love ya babi...

2008-05-09 @ 23:37:57
Det var jag som skrev: Joel

är det bara jag som använder ordet kuckilura som knulla?

2008-05-10 @ 12:14:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0