Oh dear God, what have I done?

Larvpotta, larvpotta, larvpotta, Lisa.... Ibland e jag så larvig.... Längesen jag var det, men ibland så händer det... Jobbigt? Eh, ja!

Gårdagens planer att gå till skogen och sedan tvätt gick åt helsikes. Istället kollade jag på 2 avsnitt av Prison Break och 6 avsnitt av OTH, jag har aldrig kollat på OTH innan men jag tänkte att jag skulle ge det en chans, och än så länge är det väl helt ok.. Har fått mycket bättre intryck av denna serie än OC, som var rent ut sagt SKIT....


Anywho, veckorna springer iväg så snabbt och jag känner att jag inte riktigt hänger med, skolan flyter på, vardagarna susar förbi och helgerna hinner knappt börja förrän de är slut. Inte långt kvar tills 2009 knackar på dörrn och jag släpper mer än gärna in den... 
Vi har redan kommit halvvägs in i denna vecka och de resterande dagarna tänkte jag roa mig med det här:
Torsdag: Skolan mellan 9-16, där vi bland annat ska hålla i ett föräldramöte, ska bli väldans intressant att ta del av dagens diskussioner. Efter skolan lär jag vara död så jag kommer la bara åka hem och kolla på OTH, precis som idah, ehrm..
Fredag: Ledig, stan med Sponge, liiiite shopping och sushi-ätning? Har aldrig ätit sushi och jag är faktiskt lite smått nervös må jag säga, men man kan kanske ta vegetariskt eller nått? hehe. På kvällen är det Idol och jag ANTAR att jag lär spendera den tiden med Sponge, och kanske nån mer?
Lördag: Jag och min soulmate Sponge har bestämt att vi ska vara ensamma ihop, bättre det än en ensam själv eller? Glo på film och softa som vi är allra bäst på...
Söndag: Samma som Lördag? Plugga? (planera VFU hade ju inte varit helt fel....)

Japp och sen är det dags för ännu en vecka.. Som kommer se ut på liknande sätt förutom helgen då jag hoppas att A kommer hit. Kan hända att jag släpar med honom på fest hos Hanna o Johan,     om han vill...

Näehäe, ska kolla på ett OTH till (fjärde för idag?) innan det är Greys tur att få min uppmärksamhet... Jävligt givande dagar jag har måste jag säga.....


Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0