Idag föll det en tår längs min kind...

På senaste tiden har jag sett fram emot den stora förändring som snart kommer att ske i mitt liv, jag som alltid sagt att jag hatar förändringar. Jag hatar fortfarande förändringar, eller jag hatar det faktum att för att något ska kunna förändras till det bättre så måste något förändras till det sämre...

Idag föll det en tår längs min kind när jag tänkte på hur grymma jag och min älskade Sponge är. Vi är ett grymt team när det gäller examensarbetet men framförallt så är vi grymma på att vara varandras vänner. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag kommer att sakna denna kvinna!


We're unstoppable my dear!



Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Min underbaring där, jag kommer sakna dig massor m mkt m, men det här var bara början på en evig vänskap :)

2009-12-10 @ 18:57:01
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0