An ordinary day

Hujeda mig! Att designa om sin blogg tär verkligen på tålamodet! Men kul är det :) Den gången utgick jag från en helt ny design, temat fashion, och började pilla lite med koderna... Headern är inte som jag vill men jag kan ju bara redigera i paint och när jag sen för över det till bloggen så blir det vääääldigt pixligt.. Så det får se ut så här ett tag. Tills jag hittat ny ork. Hoppas ni står ut.

Ibland krävs det en omdesign för att hitta lusten att blogga igen så vi får la hoppas på det nu när jag spenderar 2 ½ timme på det istället för att plugga. Borde kanske ta och sätta igån med det igen.. Snart är sommarlovet äntligen här. Hinner vara ledig i 1 ½ vecka innan jag ska jobba i 9 veckor. Om ett år så är jag förhopningsvis inne i slutspurten på en termin tillsammans med mina elever och har ett lååångt härligt sommarlov framför mig. Man kan ju alltid hoppas...

Idag är min babe ledig. Myspys även om han är/var aningens bakis. Inte lätt att komma hem full som en kastrull och somna vid 20 på kvällen.. Men söt det var han minsann! Tycker om dig en massa Andreas! Ja, jag är så där äckligt kär som vissa brukar påpeka, men jag gillar det! I alla fall så har vi käkat pancakes till lunch och laddat upp med massa cola, skruvar, nötter och en liiten godispåse som vi sakta men säkert tar oss igenom :) Resten av dagen ska väl spenderas med plugg för min del och spel och tradiga serier för min pudding. Sen ikväll får vi la kolla på en film eller nått.

Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

erkänna att min fräsiga blogg gjorde dig lite sotis ;)

2009-05-22 @ 16:55:27
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se
Det var jag som skrev: Anonym

och jag gillar den nya massa såklart :D / h igen

2009-05-22 @ 16:56:29
Det var jag som skrev: Hannis

OH MY GOD! inte liiiiite bilder nu hahaha... men vadå mys? va är det? finns inte i min värld längre :( fy va fusk

2009-05-22 @ 17:45:18
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0