Celebration!

Tentan är nu inskickad. Vilken lättnad! Är relativit nöjd ändå måste jag säga. Men man vet ju aldrig vad de andra tycker. Aja, skit i det nu. Om några veckor kommer domen, den dagen den sorgen!

I alla fall, ska strax ta bussen in till stan för att möta upp min babe. Sen ska vi gå på förskoleavslutning. Mysigt! Kanske ingen nyhet att jag är tokkär i barn? :D

På denna lilla utflykt tänkte jag se ut så här;




Tänkte ta med mig kameran så att min fina kan fota sin prinsessa lite (och då menar jag inte mig!).


Anywho, ha en bra eftermiddag och kväll för det ska jag ha..


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Kristina

Grattis till din inskickade tenta! Klart den blir godkänd!! Jag skriver min sista nästa vecka, blä, sen är jag typ........hm....klar :-D Kramiz

2009-05-26 @ 22:28:22
URL: http://www.stina.bloggerian.se
Det var jag som skrev: Hanna

Haha kanske, men jag har ju faktiskt inga förpliktelser till någon så.. :D

2009-05-28 @ 22:10:29
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0