Let me do what I do

Även om jag inte varit riktigt lika effektiv idag som igår så går det ändå framåt med plugget och det är jag nöjd över.. Räknar med att bli färdig, fast sammanfattningen kanske jag sparar till imorrn. Jag måste ju ha något att göra imorrn då jag inte har några dhw-avsnitt kvar..

Fast jag kom på nu att jag ska till väla. Ska jag ju handla present till mamma, luncha med Malin och så har jag fått order av min pudding att köpa nya skor då mina är räääääätt så sletna.. Kanske kan hitta några billiga nånstans. Sen på kvällen ska jag ju till päronen... Får kanske skriva den där sammanfattningen idag ändå...

SÅ här ser mina skor ut just nu, och nu när jag tittar riktigt noga så förstår jag vad han menar med att jag behöver nya.. Typiskt! Jag hade ju som motivering att de var bekväma, meen det är de inte längre, inte när det i varje steg jag tar åker in en sten i skon och jag blir dyngsur om fötterna... Jag tycker inte att det är så farligt men han den där verkar vara lite känslig! :( Men ack de är ju så fina!





Men det var ju sablans vad fult golvet var...! (vilket Andreas uppenbarligen tog som en förolämpning)

Har i alla fall precis haft en liten paus och under den pausen var jag och Andreas ute och gick hade som vanligt många intetsägande fast givande diskussioner... det slutade med att han vände på klacken och gick ifrån mig. Fast då bröstade jag upp mig och gjorde lite lockläten och då kom han snabbt tillbaka igen :D När promenixen var över gick vi handlade lite nödvändigheter som ramlösa och glass :D Smaskens!


Nehe då var det la dags att plugga igen dårå


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Du får hitta nga liknande skor, de e ju lisa :D eller använda de grå o svarta du har som är liknande hihi

2009-05-24 @ 18:05:55
URL: http://bergochdalhanna.bloggie.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0