Oh crap, I think I did a bad thing

Well... Har nyss kommit hem från väla där jag gjorde av med alldeles för mycket pengar...
Jag köpte:
skor
ansiktskräm
present till mamma
mat på grafitti cafe
en glass
och en trisslott

Och ja,  jag gjorde av med lite för mycket men som tur är kommer jag få hälften tillbaka igen på lördag. Pappa ska betala lite räkningar åt mig och brossan ska ge pengar för presenten. Så jag kan sitta här med gott samvete och njuta av mina fina skor!

Dagens shopping:


Anledningen till att jag köpte en trisslott var att när jag köpt mina skor började jag fundera över hur jag skulle överleva denna månad, och då fick jag en känsla i magen som sa "köp en trisslott, du kommer vinna"!  Och trp fan att jag vann!! 50 kr för fasiken! Funderar på att byta in den mot två nya och jag borde göra det idag eftersom vinstkänslan är stark idag.... Håll tummarna för mig!

Nej nu ska jag plugga och vänta på att min babe ska komma hem, då ska jag anfalla honom och pussa ihjäl honom lite granna!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Lisa

Okej jag ska börja igen:P

Tänkte på det i dag när jag hade fixat middag, årets första färsk potatis åt.... Så i morgon är jag på igen:P

Fast denna runda kommer det nog inte vara lika nyttigt, haha:P

2009-05-25 @ 21:58:17
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0