Ok, a short one

Beyonce var fantastisk! Bland det bästa jag varit med om!

Dagarna i Halmstad har gått snabbt, har hunnit träffa mina fina flickor lite grann i alla fall.

Om några timmar är jag tillbaka hos min fina pojkvän (ordet pojkvän känns fortfarande lite konstigt, men make no mistakes, det är konstigt bra på ett bra sätt! Jag älskar det faktum att jag har en så fin karl att kalla min pojkvän!)

Imorrn kommer det bilder från Beyonce, för er som är nyfikna. Kanske inte världens bästa kvalité men det spelar ingen roll för jag vet att jag kommer att ha kvar alla de bilder jag sparat i mitt huvud väldigt länge. Tills jag blir gammal nån gång.

Fast jag ska ju inte bli gammal. Jag tänker inte krympa, inte bli rynkig, inte senil o dement. Och jag tänker framförallt inte leva så länge att jag hinner se mina nära och kära dö. Det är ett som är säkert! Trots att jag är livrädd för att dö så finns det inget jag hatar så mycket som att uppleva döden. Jag menar är jag död så märker jag ju det ändå inte?

I alla fall... Livet leker och jag är lyckligare än någonsin!

Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

jag väntar redan troget på dina bilder:D

2009-05-15 @ 09:18:01

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0