Or a beautiful nightmare?

Jahapps då var man tillbaka i skåne dårå. Kom ner igår och välkomnades med underbart god mat på bordet och massa mys. Som jag saknat den karlen! Hur ska det gå i sommar och i höst när jag har fullt upp med jobb och plugg? Blä det vill jag inte ens tänka på.


Idag har det varit plugg och tvätt som roats med, kanske inte så kul men jag har har i alla fall läst ut en bok och skrivit om den, "bara" fem kvar! Nu blir det roligare. Det blir fredagkväll och jag har helgen tillsammans med Andreas och Tilde. Skoj och mysigt som tusan ska det bli.


Jag gillar verkligen mina vänner, eller gillar o gillar... Jag ganska mycket mer än gillar mina vänner. Men det jag gillar med dem, och just i denna funderingen är det väl främst två stycken jag syftar på, är att de har så himla roliga problem och uppdateringar som de ringer och berättar om. Problemen är larviga och framställda av den kvinnliga hjärnan som har en tendens att överanalysera och tolka varenda liten del in i minsta detalj. Och när dessa analyser och tolkningar är gjorda, det är då jag får höra om dem. Och som den goda vän jag är så lyssnar jag självklart, och sen förklarar jag för dem att de antligen är tramshanna, larvsandra och i vissa fall även snuskhanna och messandra. Det bästa av allt är att det är ombytta roller, för ett halvår sedan var det jag som var den larviga, tramsiga och mesiga, men nu kan jag skratta dem rätt upp i ansiktet, precis som de gjorde då, och berätta för dem hur fjantiga de är, precis som de gjorde mot mig då.


I vilket fall som helst så förgyller det mina dagar eftersom det bidrar till väääldigt många skrattattacker och magont, och det bästa är att alla skrattar! :D


Puss på er mina sötnosar!




Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

pusselipuss toka hihi

2009-05-16 @ 16:37:03
Det var jag som skrev: Sandra

Ååååå, min babe love till dig...Men jag tror nog allt att vi både lärde oss ett o annat av filemn vi såg här om dagen....Du e saknad ska veta, ha en alldles alldeles underbar helg m stor o liten....

2009-05-16 @ 18:00:04

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0