Saturday-afternoon

Medan den ena ligger och sover middag och den andra spelar dataspel så sitter jag vid min dator och återupplever Beyonces udnerbara konsert på youtube. Jag har ännu inte släppt den ur mitt tänkande och går och sjunger på hennes låter i princio hela tiden. För er som träffat mig efter konserten vill jag bara visa en av de grymma mellan-videosen som jag pratat om...

Här är en video till låten "Sweet Dreams":


Och så vill jag även visa en video där hon sjunger "If I were a boy". Den var i ett något mer kaxigt stuk än det sårbara hon gör i den officiella musikvideon! Grymt!


Nästan sist vill jag visa att klipp där man ser Beyonce som femåring, plus en av hennes grymma låtar, "Radio".
 

Sist men inte minst, min absoluta favorit, "Halo", missa inte slutet!!


Japp nu ska jag inte tråka ut er mer om detta :D

När sömntutan vaknar hoppas jag att vi går ut en sväng och leker och tar frisk luft så att man kan piggna till lite. Sen ska vi käka våfflor och ha det mys..


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Kristina

Fantastisk röst och otroligt vacker är hon!

2009-05-19 @ 23:39:05
URL: http://www.stina.bloggerian.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0