Waow! I was born on my birthday!

Först och främst vill jag bara säga: GRATTIS! Till min älskade mamma som fyller år idag! Det gick inte så bra att bjuda in sig själv där inte.. För det första ville hon inte bli firad och för det andra var hon tvungen att träna en massa i veckan. Meeen jag lyckades övertala henne om att vi ska åka dit på lördag och fira henne! Wiiie!

Om en timme ska jag ta bussen till Väla. Luncha med Malin, köpa present till mor, köpa skor till mig själv och lämna in mobil på lagning. Och så här ser jag ut idag:





Visst har håret fått en fin färg? Typ en massa olika skumma färger som i en härlig mix gör håret så tjusigt :D

Eftersom mamma ändrade mina planer, ändrade jag mina egna pluggplaner. Jag skrev i princip färdigt tentan igår. Hara bara avslutande reflektioner på max 1½ sida och sist men inte minst en liten sammanfattning på lite mer än en halv sida.. Och det är ju inga problem att fixa idag.. Tänker dock inte skriva något nu utan jag tar det när jag kommer hem igen.

Fast att helgen var superlång så sprang den ändå förbi alldeles för snabbt. Nu är min babe på jobbet, och det känns väldigt tomt, man blir ju väldigt snabbt van vid att ha han här bredvid. Men men. Det är la bra att man får sakna honom lite också antar jag.

Nej nu ska jag ta tag i disken minsann..


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0