Ååååååååååååååååååååååååååh!

9 timmar senare och jag är fortfarande inte klar... Har "läst" mina 600 sidor och nu ska det bara skrivas några rader om innehållet.. Öööööö!

Har dock haft en aktiv dag ändå.. Två powerwalks a la 50 minuter och dessutom tvättat.. sprungit upp och ner 5 gånger till tvättstugan.. Mina fobier har verkligen fått leva livet det senaste dygnet:

1. Igår när jag lagt mig i sängen ser jag en gigantisk spindel bygga ett nät bakom min gardin! (personerna jag beklagade mig för i telefonen var inte ett dugg stöttande. Den ena brydde sig inte och den andra skrattade.. Ska jag allt komma ihåg!) Med hjärtande dunkande upp i halsen och skakande händer tog jag en tidning och drämde till den jäveln.. Dödens död föll den till golvet...

2. Att gå till tvättstugan innebär för mig att mod måste samlas för att gå dit.. Jag har nämligen mild klaustrofobi och obotlig mörkrädsla!

3. Idag på toaletten kommer det en ännu större spindel igår krypandes i golvet. Jag ger av ett skri och dödar även denna jävel med flera meter toapapper. Mosade idioten mot golvet.. Bort från mig era äckel!! Blir faktiskt arg.. Vill inte bo här mer!!!!! Ringde Sponge men hon bara skrattade, ochsa att den ville hämnas...

Är det ingen som förstår att det är verkliga fobier och att det är jobbigt? :(   

Kommentarer
Det var jag som skrev: Joel

åååh, fy fan.. jobbiga fobier... speciellt klaustrofobi, den lär ju förstöra en del..

hmmm...

gött mos att du är klar med skolan dock,,, grattis!

2008-04-14 @ 22:44:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

äääh, jag har mina saker jag med...

pallar inte ostekt kyckling.. får tvätta händer mani efter att jag rört vid en..

och haha.. då räknar jag med ett solitt bidrag från dig i nästa tävling ;D

2008-04-15 @ 09:15:51
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0