Bad hairday??

Alltså mitt hår! Gah! Behöver klippas och färgas.. Men det är dyyyyyyyyrt! Funderar på att be Malin lägga i lite blonda slingor i helgen.. Vill ju försöka vara orginal till sommaren med "långt" blont hår... :)  Klippningen borde jag ju kunna göra i helgen. Men det kostar ju asmycket. Bara att klippa topparna kostar 400-500 kr. Vill ju vara fin till nästa helg då det är stor släktträff... Men men, risigt hår och extremt fula naglar efter misslyckat gelenagelförsök. Aja, man kan då inte vara på topp jämt!!

Jag har blivit fet i nyllet.. Kolla in kinden! Fast det kan ju bero på att det ligger ett tuggummi där inne nånstans..
image129

Kommentarer
Det var jag som skrev: Rebecca

Oj, vad dyrt det var att klippa sig hos dig. Jag klipper och färgar för 900. Fast det kanske också är dyrt :P Haha..

2008-04-16 @ 20:00:36
URL: http://glooria.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

Du? Fet? Hahahha...sure bacon! nu ska nicke prova skor. sköt om dig gumman! pussa

2008-04-16 @ 21:10:37
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0