Bakis + Träning = Illa?

Jag är ju egentligen inte bakis idag, fast jag tror att min kropp är det. Krångligt, men jag har varken mått illa eller haft andra bakissymtom det enda jag varit lite grann är trött. Men efter att ha cyklat som ett svin i motvind till Friskis&Svettis och efter nån minuts gympa så blev det svart för ögonen och jag kände mig yr, fast det stoppade mig inte utan jag fortsatte! När avslappningen kom låg jag helt avslagen och världen runt omkring snurrade. Cyklingen hem gick i slowmotion då jag min kropp inte orkade röra sig, det var min hjärna som gjorde jobbet. Får la hoppa in i duschen och sen käka mat och dricka massvis med vatten så kanske kroppen återhämtar sig.

image86
Ungefär så där såg jag ut och kände mig under gympapasset.. :)

Klockan 21.30 kan jag räkna med att jag svävar runt i drömmarnas värld, det måste jag så att jag kan gå upp i tid imorrn och ta min morgonpowerwalk! Jag är på G och inget kan stoppa mig! Inte ens mina stora skoskav på båda lilltårna!! ;)

Gonatt bloggisar!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Natti :)

2008-04-03 @ 20:17:49
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Illa illa...Du vet väl att träning dagen efter inte ger ngt?!

2008-04-03 @ 21:22:26
Det var jag som skrev: joel

Hut - han undrar tiden... DUH! jättelogiskt...

Och såg du ut som en streckgubbe efter gympasset? nu tappade du nog mig....

*asgarvar åt min egen tråkiga humor*

2008-04-03 @ 23:17:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0