Dagens shopping!

Jisses, så fort jag inser att jag har pengar på kontot går jag i närmsta affär, plockar på mig massa saker jag vill ha utan att kolla priset, för att sedan vid kassan får en lindrig chock! Idag vart chocken att det blev så billigt. Trots att jag plockade på mig en liten flaska Lacoste, Touch of pink, en kajalpenna från Isadora, ett nagellack med nån skumfärg och pennvässare kostade det endast 347kr! Woho, low budget in Åstorp, dessutom fick jag en liten provflaska av Burberrys The Beat samt foundation från MaxFactor! Lyckad shopping eller vaddå? Jag sprang även inom Ica och köpte en liten godispåse och så var jag på apoteket men vad jag handlade där behåller jag nog för mig själv...

Solat har jag också hunnit med, så nu sitter jag här och stinker och borde verkligen ta mig en dusch nu, så det ska göra!

image156

Kommentarer
Det var jag som skrev: Johanna

Blev godissugen nu. Ha en underbar fredag! kolla gärna in min blogg.

2008-04-25 @ 12:28:48
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Det var jag som skrev: Emma

Ahh älskar lacoste-parfymen :)

2008-04-25 @ 20:33:18
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0