Dagens..

Har nyss kommit hem från en mycket nice fika med Linda. Vi gick till Espresso House såklart. Jag åt en panini med ost o skinka och Linda käka cheesecake. Mums var det! Det var så himla soligt och varmt så vi satt utomhus. Nedrans fåglar landade på statyn ovanför oss och skvätte ner oss med vatten när den badade, det var inte så trevligt. Helt plötsligt började det regna också, så vi satte oss under markisen, mittemellan två grisar som rökte! Usch vad äckligt.. Massa rök på oss när vi ville sitta o njuta.. Dumma människor finns det gott om...

Nästa punkt på dagens att göra var att städa.. och när jag ser mig omkring i min lägenhet så ser jag att det verkligen behövs, men var är min energi? Lika bra att få det undanstökat så att jag kan åka till Skåne imorrn med gott samvete... :)

Så här har jag varit klädd idag, ljust och vårigt dagen till ära!
image128

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0