De senaste dyngnen...

Som utlovat kommer här nu lite bilder på vad jag haft för mig under de senaste dagarna. På tisdagen satt jag mellan 10-16 och pluggade, hade inte tid med något annat, det ända jag hann med förutom plugget var att gnälla. Sedan lämnade jag mitt kära Skauneland för att bege mig mot Halmstad.

image133
Jag och Hanna ligger i parken vid stationen och väntar på att Sponge ska komma hem från Sthlm

image134
När Sponge kom körde vi och köpte två pizzor som vi tog med oss ut till Tylösand. Hanna posar fint!

image135
Sponge ser en fin liten fågel och undrar vad den heter, Hanna säger fiskmås och Sponge säger "men en så här liten fågel är ju ingen fiskmås heller" Lisa röstade för att det var en sädesärla..

image136
Det här är däremot en fiskmås, med flera kilo pizza i magen efter att jag vart i farten!

image137
Inte bara fiskmåsar gillar pizza, det gör även Lisor.


image138
En grym bild tagen av Hanna! Jag och Sponge "hoppar". Jag lyfter på benet och Sponge flyger.

image139
Efter Tylösand släppte vi av Sponge hemma hos henne och jag och Hanna slingade hennes hår. Det blev riktigt fint om jag får säga det själv, är riktigt nöjd!

image141
Förutom att jag var i skolan mellan 10-16 igår så satt även jag, Hanna och Sponge i PicassoParken och "pluggade", det var så himlans skönt!

Japp, detta är vad jag haft för mig de senaste dagarna som sagt. Nu ska jag plugga en timme eller två för att sedan sätta mig i trädgården - lättklädd- för att sola min bleka hy och läsa min bok. Köpte Stieg Larssons andra bok, Flickan som lekte med elden, och jag har hööööga förhoppningar på den och jag tvekar inte på att de kommer uppfyllas!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

fiiiiiiiiiiiina bilder :D wiiie. ser sjukt härligt ut! trevlig dag i solen! pussa

2008-04-24 @ 10:09:32
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

vad fin bloggen blev :) nu blev jag också sugen på att byta bara för det! wiiie. får se vad jag kan hitta :D

2008-04-24 @ 11:15:20
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Sara

Alltså, ledsen att berätta detta för er, men det ni kallar fiskmås är en trut :P

2008-04-27 @ 15:17:37
URL: http://sarathoresson.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0