Fuck, fuck, FUCK

Slit ut mitt hjärta och stampa på det och släng sen in det i elden! Vad som helst måste kännas bättre än det här! Det är ju så här jag vill ha det, jag visste att det skulle bli så här, men var kanske inte riktigt beredd. Hoppas jag får något nytt att grubbla över snart annars blir det jobbigt att stå på kyrkogården i 10 veckor, där har man vääääääääääääldigt mycket tid att tänka! Förra året tänkte jag mycket och fattade ett avgörande beslut, som drog ut på tiden. Orka ha det så i år igen.

Egentligen är jag glad! Jag är bara lite trött och då blir jag tydligen jävligt känslig, alla mina inlägg med "känsligt" innehåll är skrivna på kvällstid, antar att det inte är något ovanligt egentligen!


Helt jävla seriöst! Ditt val, ditt beslut! Lisa för fan! Lär dig leva med de konsekvenser som du själv gett upphov till! Fuck, fuck, FUCK

This is pure perfection, and it makes me smile, and all warm inside! :)
image155

Anywho!
Dont mind me! Jag är bara lite tramsig ikväll! Inget att ta på allvar! ;)


Kommentarer
Det var jag som skrev: Fegon

Jag är glad att du gillar min Farfar. Det värsta är att jag har mer att lägga upp idag. Har dock brutalt svårt för att komma ihåg vad det var... han har verkligen varit i toppform senaste dagarna:)

2008-04-24 @ 21:56:39
URL: http://fegon.blogg.se
Det var jag som skrev: emil

Christer har alltid ett finger med i spelet, tänk på det nästa gång du sitter i skiten, då är det hans fel...

2008-04-24 @ 22:02:42
URL: http://emil.blogg.se
Det var jag som skrev: Anonym

Jsg älskar dig o finns här för dig! Vet inte varför du tror att vissa saker går o gömma undan?! Bättre o hantera dem o sedan gå vidare hur jobbigt det än känns o kommer att vara en period men du ska då veta att det finns mäniskor runt ikring dig som stöttar o tröstar! Bla din familj och jag, jag tycker att du anser att parta är alldeles för underskattat men det kan göra underverk! Återigen du e bäst o du har gjort rätt val!!!

2008-04-24 @ 22:49:23
Det var jag som skrev: Hanna

Jag tror det är en vanesak och att det kommer att bli bra. Hur som helst. Det är du som vet. Finns här och kommer alltid att göra. Även om vi inte är i samma stad så är jag inte mer än ett telefonsamtal bort. Glöm aldrig det! Puss

2008-04-24 @ 22:52:30
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0