Godmorgon bloggvärlden!

Hur härligt är det inte att vakna med solen i ögonen! Jag blir så lycklig så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Hela kroppen vill ut o bara springa o skrika, typ som Ronja! Gah! Får lite dåligt samvete av att ligga här i sängen men jag har ju trevliga planer för dagen!

Först ska jag ta mig en härlig promenix och vakna till liv.
Vid 12.30 ska jag träffa en tjej från klassen, Linda, i stan och fika. Jag älskar fika!!
Ta en till promenad och sen städa o göra fint i min lägenhet.

Imorrn bär det av till Skauneland, (igen), måste ju passa på när man är ledig och träffa massa kompisar. På fredag bär det av till malmö med Salle till Jujje som är höggravid, ska ha den 1:a maj.  Så mysigt ska vi ha det!!
Det blir inge festanade, hoppas jag, har redan fört över tusenlappar från mitt sparkonto på grund av på tok för mkt shopping. Jag lever lite grann över mina tillgångar skulle man milt kunna uttrycka det!

Enligt mitt horoskop kan jag räkna med romantiska kvällar och ett hett sexliv. Eh,, what? "Du sätter kärlekslivet i centrum. Det är ju ändå vår, och vårkänslor har du gott om. Dessutom har du tur i kärlek, oavsett om du vill förföra någon eller om att förbättra och fördjupa ett förhållandev du redan har. Räkna med romantiska kvällar och ett hett sexliv. 5 av 5 i kärlek..."
Min första tanke är "bullshit" nästa tanke är att denna text mer speglar mina innersta tankar och förhoppningar... Kanske fick damen/snubben som tydde stjärnorna en vibb från mina drömmar och tolkade fel? I så fall ber jag om ursäkt till alla skyttar.. Anywho, Kärlek kan man väl ha med sin familj, fast då räknar jag gärna bort romantik och hett sexliv.. Aja, drömma kan man ju alltid....


Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

hertiginnan är en sån där som jag älskar att hata om du fattar vad jag menar?

hon är udda, märklig, blåst.. men samtidigt så blåst att hon nästan blir bisarrt kul..

Ronja.... det ska jag döpa min dotter till... så det så!

2008-04-16 @ 11:54:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0