Håhåjaja!

Känns som att det var en hel evighet sen jag skrev här.. Helgen flög förbi väldigt fort och nu är det måndag igen..

Har varit en sväng i stan idag med Sandra och Hanna. Jag köpte en blommig klänning på Gina Tricot för 129 kr, sååå fin!

image157

Eftersom jag har haft konstan huvudvärk sen igår morse så orkar jag inte skriva så mycket så därför bjuder på dagens outfit också....
image158
Jeans från Acne, Topp från Haléns.

Igårkväll var jag hos Sponge och vi såg en film av Josef Fares.. Handlingen var sjukt bra men skådespelarna var så extrema kassa,, tyvärr!! Jag satt med gråten i halsen och anledningen till att inte tårarna kom var irritationen över kasst skådespel och urkass filming, hoppade som satan. Med min huvudvärk blev himlans svårt att kolla när bilden hoppade så...  Men jag vill ändå rekommendera den, för som sagt,gripande handling!!

image159

Nej nu orkar jag inte mer, strålning från datorn plågar mig och mitt huvud, borde kanske ta en huvudvärkstablett som Sponge tjatat om ända sen igår...

Dags att skriva lista på saker som ska handlas på Maxi imorrn, storhandling på G! :)

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0