Helt fel!

Menne! Nu när jag vaknar så ser jag en konstig färg på himlen, den är vit! Ska inte himlen var typ blå nu? Och ha ett stort glödande klot som värmer? Hur ska jag göra för att fixa till detta? Hmmm, det är inte riktigt samma sak men jag ska i alla fall sola solarie idag, värmer härligt och gott, fast man luktar fruktansvärt äckligt efteråt! Men det kan det vara värt!

Igårkväll låg jag och lillebror på hans rum och lira Guitar Hero 3, det är sååååååååååååå roligt!! För Malin som är envis, kan jag meddela att det INTE finns något playstation 4, eller finns gör det ju men inte till försäljning ännu, framför allt inte i Sverige.  Min bro är vääldigt bra på att spela, han spelade på hard igår och och jag på easy, men jag har ingen chans ändå, suck! Fast roligt är det! Fick mig att glömma bort de tankar jag hade och idag är de som bortblåsta!

Idag ska jag:
läsa bloggar
äta frukost
se på days
sola solarie
duscha
laga lillebrors byxor
blogga
se på days
käka lunch
plugga
packa
fixa musik till mobilen (måste ha massa musik när man ska åka ca 5 timmar i en bil)
promenixa stavgång med mam o pap
käka mammas goda mat
se på teve
osv, osv, osv!

Vi börjar med frullen!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

låter som en kanondag! riktigt slapp och härlig :)

2008-04-25 @ 09:34:21
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Joel

Halli Hallå.. Hemma från toaletten igen.. Ser ju på listan här ovan att du inte tänkt dra på toa en enda gång under dagen..

HÅRT!!

2008-04-25 @ 10:28:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0