Helt seriöst!

dör jag snart... Att plugga är ibland så fruktansvärt tråkigt... och det är det idag! Gah! Jag har ju massa andra saker som jag vill fördriva min tid med och så är jag fast framför datorn! Jag vill ha sommarlov.. NU! Varför kan man inte bara få hoppa över en uppgift, den är ju såååå tråkig! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Ikväll ska jag till Halmstad en snabb sväng, åker tillbaka till Skåne imorrn em efter skolan... Ska träffa Hannabanana idag o käka hönökakspizza, mums i magen!

Förutom denna tradiga dag framför datorn så är jag ändå sketansglad, annat kan man ju inte vara när det är klarblå himmel ute och strålande sol! :)

Baj baj säger en relativt glad skånetös!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0