Hujeda mig!

Jag höll på att försova mig imorse.. Jisses.. Klockan skulle ringa 8.15 och klockan 8.57 vaknar jag med mobilen i handen. Hoppsan sa, hade visst vaknat och stängt av alarmet sen somnat om igen, har dock inget minne av det! På 25 minuter lyckades jag klä på mig, sminka mig, äta frukost och fixa dagens matlåda... Är som sagt som mest effektiv under stress och press...

Plugget,, ja detta plugg.. Har inte börjat plugga ännu.. borde kanske läsa ut en bok nu så att jag känner att jag är lite på G i alla fall, bara det att det är så fruktansvärt tråkigt och ostimulerande! Min hjärna har redan sommarlov och ja vill så gärna göra den sällskap! Men men, får stå ut i lite mer än en och en halv månad sen så är jag fri från denna skit ett tag!

Så här har jag sett ut idag.. Min kamera är på lagning nu så stå ut ett tag med kassa bilder, bättre än inget om jag får bestämma...
image105
Topp: Gina Tricot, Jeans: JC, Skor: Stadium

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0