Hurra!

Nu är det äntligen helg! Har precis bokat tid hos frisören, ska dit på söndag! Wiiie! Fanns tyvärr ingen tid för färgning och slingning men jag får la nöja mig med en klippning. Vill ju ha kvar längden och bara klippa upp det så det lär ju inte bli nån drastisk förändring men tillräckligt för att känna sig lite "piffig" hoppas jag! :)

Tågresan till skauneland ska spenderas med huvudet djupt begravd i en av 4-5 kurslitteraturer som jag måste läsa ut på ett par veckor. Så kan det gå när man inte läser och sätter sig in i vad som ska göras i kursen, då får man stressa och må dåligt. Men jag tänker ju läsa varannan rad på varannan sida så det kommer nog går rätt smärtfritt! Sen ska man skriva läslogg och citera och då kan man ju bara slå upp nån sida så det blir nog inge större dramatik där heller...

Huvudet håller på att sprängas och ögonen klarar knappt att hålla sig uppe, vad är det som händer? Ska låtsas som att det onda inte finns... :)

Adjöken!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0