I give up!

Efter en kort stunds tänkande har jag kommit fram till att jag ska ha en myslördag utan plugg.. Får ligga i imorrn och på måndag istället! Så där ja, ett irritationsmoment mindre!

Min kamera har varit på lagning i två veckor, hämtade den igår, testade den här hemma.. Resultat - felet ej åtgärdat! Inte ens lite bättre hade kameran blivit. Skit med! :( Hur ska jag då kunna dokumentera mitt hår före och efter färgning! Jag vet! Pappas kamera ju! Sååå smart är jag! :)

Skulle vilja lägga ut världens sötaste bild på lilla Klara från igår när hon hade mina brillor på men det känns inte riktigt okej. Men söt var hon! Jag ser ut som en fluga i dom med mitt babyface, tänk då hur hon såg ut med sitt tvååriga sockersöta ansikte! Haha!

Aja, nu ska jag slänga mig i soffan o läsa vidare i min bok av  Stieg Larsson, den börjar bli riiiiiiktigt bra nu! Kan inte sluta läsa! Jag rekommenderar den till alla som kan läsa! :)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Joel

Du kan ju alltid kasta dig framför nyhetsupläsarn på tv4 i direktsändning, då kommer alla få se före bilden.. nackdelen r ju om du hamnar i finka.. d blir dte ingen efterbild...

2008-04-19 @ 16:11:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Niclas

huuuuuuuuuur blir håååååååååååret`/HANNIS

2008-04-19 @ 21:07:58
URL: http://nicbor.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0