Ja jisses!

Vad tiden går snabbt när man har roligt. Denna veckan har baske mig sprungit iväg! Torsdag redan! Nice nice!

Igår satt jag o målade mina stackars tånaglar röda... och det blev himlans fint.. I natt drömde jag att det bara var två tår på varje fot som var målade röda, de andra hade skavts av. Givande dröm... Mycket givande?.......

Japp idag är det då dags för mig att åka hem. Ska springa upp på mammas jobb o mäta mig tänkte jag.. kommer inte ihåg om jag är 174 eller 176.. kanske inget av det? Idag ska i alla fall detta mysterie lösas!

Nehej om jag ska ta o äta lite nu och sen gå min promenix för att sedan ta mig an att rengöra denna svinstia jag lever i! Japp japp.


See ya! :)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Have a nice day :) dina skor längtar till "mamma"... finns på min blogg ;)

2008-04-17 @ 11:42:39
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

AAAAH! *känner håret växa*

AAAAH! *känner ologiska argument formas i strupen*

AAAAH! *käner tånaglarna målas i rött*

JAG BLIR En TJEJ!!!

2008-04-17 @ 15:24:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0