Kvällens citat!

Lisa och Sponge sitter och deppar med vars en drink i handen och lyssnar på radion.. Lisa är deppig för att hon inser att om ett och halvt år är allt över. Sponge är deppad för att hon inser att Lisa kan dö...

Helt plötsligt säger Roger på radion:
Roger: Det var lotten som fick avgöra vem av Titti och Gert som skulle göra veckan utmaning......
Sponge: Hahahahahahha
Lisa: ???
Sponge: Jag satt undrade vem fan Lotten var!!!
Lisa och Sponge: Hahahahahahahahahahhahahahahahhaahhahahahahahahahhahahahahahahahhaha


Japp så det blir nog en utgång ikväll.. Ska möta upp en liten Johanna från klassen och hennes syster! Watch out here we come!

Bilder på kvällens bravader kommer.... senare!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Rebecca

Haha! Det hade varit typiskt mig att säga nått sånt..
Ha en riktigt härlig fredag :D

2008-04-11 @ 21:47:15
URL: http://glooria.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0