Ledigheten är inte riktigt slut ännu...

Nej imorrn är det ingen skola.. Men jag har 600 sidor att läsa och sammanfatta imorrn. Good luck på mig.. Tidsoptimist som jag är så har jag givetvis skjutit upp det mesta till sista dagen.

Vad mer kan jag säga om gårdagen än att den var lyckad? Hade verkligen jättekul! Inte en enda gång satt jag med mobilen och skickade sms eller ringde nån som jag inte borde.. Helt perfekt. Kanske har jag äntligen lärt mig av mina misstag?

(gammal bild)
image124

Det enda jag kan komma på som var negativt med gårdagen var att Hannabanana inte var med! Saknade dig babe! :)

image125


Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

hade sjukt kul igår kväll, men sjukt bakis imorse å nu är jag typ sjuk:( blä.. dudå?

2008-04-13 @ 21:39:36
URL: http://karinolofsson.se
Det var jag som skrev: Hanna

söt du är :)

2008-04-13 @ 22:42:26
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0