Massa must haves, please marry me!

Ojojoj vad jag vill ha massa saker som kostar! Jag vill verkligen ha en röd jacka och en röda skor, och nu har jag hittat några exempel:

image100
Converse som finns att köpa var??


image98
Ballerina från La Redoute för 189kr. (finns i väldigt många fina färger!)


image96
Dessa vet jag inte om de är så fina? Vad tycks? Från Brandos för 395kr.


image99
Jacka från HM för 298kr

image101
Sen dessa urläckra basketkänga, fanns inte i röda men dessa färgerna var sjukt fina! Kan inte bestämma mig för vilka jag vill ha.. Grå, bruna, kaki eller svarta? Från La Redoute för 189kr.

image102
Dessa fyra är alla från La Redoute.
Översta raden från vänster: 189kr, 349kr.
Nedersta raden från vänster: 329kr, 329kr
Om vi ska vara realistiska så är det bara ett par av dessa skor som skulle kunna sitta på mina fötter inom en snar framtid, och det är de billigaste. Pumpsen kan jag inte ha då jag redan är så lång, och de prickiga är så sjukt fina men är det värt pengarna?


Jag undrar vad som har hänt med mig? Jag har aldrig varit så här shoppinggalen, och verkligen inte när det gäller skor och jackor! Men men, skoj är det! Jag vill bli rik! Så ännu gång frågar jag här på bloggen: Är det någon rik som vill gifta sig med mig??

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sponge

Hmmm....Jag trodde jag redan var gift m dig men men....Du e tydligen inte ute efter min kärlek utan pengar så ja...Tck för den tiden som varit! Jag tycker de randiga ballerina var ursnygga!!!!!!!! O jackan hmmm jaa tycker du kan köpa en röd men då ska den va snyggo röd, den på bilden ser blekfis röd ut.....

2008-04-07 @ 20:34:28
Det var jag som skrev: Hanna

självklart är kedsen heta ;) och sköna! är ju som mina fast röda... dock hoppas jag att skon är rödare i verkligheten än på bilden?!

2008-04-07 @ 22:15:56
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0