Min soulmate?

Idag var jag o Hanna i stan i ca 15 minuter och vi såg 2 skojsiga saker...

1. Kanske inte skojsig egentligen. Men det finns en kille här i Halmstad som jag ser i princip varje gång jag är i stan. Jag började lägga märke till honom för över ett år sen och ser honom verkligen jämt. Läskigast var det när jag och Hanna var ute och partajade och jag ser honom dansa brevid oss på dansgolvet. Idag såg jag honom alltså två gånger, i förrgår såg jag honom på Maxi.. Sandra tror att det har nått med ödet att göra och att jag antagligen kommer snacka med honom på fyllan nån gång men jag är tveksam.. Mystiskt!

2. När vi är på väg från stan springer vi på Linda som shoppat lite, när vi står där och snackar om lite allt möjligt utbrister Hanna plötsligt "alltså de där fåglarna äter upp en sadelmuff, Haha!" Sen står vi där alla tre och skrattar åt fåglara som totalförstör någons fina sadelmuff. Jag poängterar för Hanna att de inte äter muffen utan de ska bygga bo såklart. Fåglarna flyger upp och in under taket och kommer snart tillbaka för att hämta mer, den ena står vakt när den andra fortsätter plocka. Vi får dåligt samvete och känner oss nästan medskyldiga så vi bestämmer oss för att gå därifrån. Hade baske mig velat ta ett foto på det men det var massa folk och det kändes lite dumt.. Men skoj var det. Fåglar kan vara bra underhållande ibland!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

hahaha! asså de fåglarna! :D hahahaha!

2008-04-09 @ 18:54:29
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Sponge

Hahhahah tänk vad roliga 15 minuter kan vara...Jaha då var det första gången jag blev omnänd i bloggen by my real name, hm när jag läste så ba hm Sandra vem e det hehheh...Toka jag vet men man blir som man umgås sweet!!!!

2008-04-09 @ 19:56:37
Det var jag som skrev: Niclas

Tack så mkt =)
Och det låter roligt med fåglarna, de hade jag velat se. haha

2008-04-09 @ 21:42:59
URL: http://nicbor.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

är det bara jag som tycke ordet muff är kul? ;D hehe

2008-04-10 @ 00:16:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Rebecca

Haha, jag hade också skrattat år sadelmuff invasionen!

2008-04-10 @ 22:03:20
URL: http://glooria.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0