Morning!

Gårdagen vart mycket trevlig, ett gäng på åtta tjejer åt och drack gott (=dyrt) Men det var det värt, måste lyxa till vardagen ibland. Efter middagen gick jag, Sponge och Johanna till Bulls och tog oss en liten dricka innan vi begav oss hemmåt. Tack för en trevlig kväll tjejer!

Detta hade jag på mig under kvällen:
image162
Jacka köpt i England, Jeans från Acne, Skor från Stadium

Hur dagen ser ut vet jag inte rikigt, måste städa som vanligt och jag funderar även på att fixa massa matlådor så att jag får i mig ordentlig mat... Ikväll ska det grillas, chillas och dansas när vi i Halmstad firar Valborg. Sponge är övertygad om att det inte ska regna så jag hoppas på att hon har rätt,, men även om det inte regnar så kan det bli kallt, och det vill jag inte! Jobbigt att sitta o frysa, men det löser kanske alkoholen?

Näe nu vill min mage ha frukost, frukost e muuuuuuuuuuuuuuuuumsigt! :D

Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

Nämen en liten dagens utfit... jag e så sugen på att klämma ur mig någonting men jag är tyst... helt tyst ;D

2008-04-30 @ 09:57:12
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Rebecca

Ibland får man allt lyxa till det lite.. Hoppas du får en bra Valborg! :)

2008-04-30 @ 17:13:02
URL: http://glooria.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0