Nej jag är inte död.. Bara GLAD!!!!!!!!!!

Dagen har spenderats i Malmö med Salome och Johanna med familj! Det har varit otroligt mysigt och jag längtar redan till nästa gång, då lär de vara tvåbarns föräldrar! Waha! Så fina är dom!! :)

Innan jag lägger mig, är sjukt trött efter massa resande och massa småbarnssnack, så måste jag meddela att jag fått tio veckors sommarjobb! My god! 6 veckor i Halmstad och 4 i Helsingborg.. Inte lätt att vara bäst på kyrkogårdsarbete, är väldigt attraktiv  inom den branschen! Jag kommer alltså slita (mer eller mindre) som ett svin från vecka 23-32! Money money money! :)

Night night!

Haha rolig dialog mellan mam o pap!
Pappa bankar i väggen och säger att så här låter det jämt på morgonen vid halv sju. Så även om vi kan sova länge så blir vi säkert väckta av dem.
Mamma: Ja men inte på lördagar ju.
Pappa: Hahaha va?
Mamma: Ja då är det ju vilodag!
Pappa: Det var ta mig fan det dummaste jag hört!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

men vår resa då??????????

2008-04-18 @ 23:53:41

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0