Och nu då?

... nu har jag läst ut min bok och känner mig alldeles rastlös. Måste läsa mer, tur att han skrivit två böcker till, de ska jag försöka få tag på imorrn! Imorrn måste jag verkligen verklige verkligen plugga,, har skjutit upp allt till sista dagen igen som vanligt.. Att jag aldrig kan lära mig!

Idag har jag suttit ute i trädgården hela dagen och läst min kära bok, och jag har blivit massa solbränd! Skitfin bonnabränna har jag nu! Stolt!

Har precis kommit hem från en runda stavgång i skogen med daddy och jag måste verkligen äta nått nu innan jag svimmar!

Adjögen sär frögen! (på riktigt skånespråk!)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Rebecca

Haha, jag skjuter också upp allting till sista stund. Man lär sig verkligen aldrig! Kanske för att man alltid fixar det ändå :P

2008-04-21 @ 21:20:23
URL: http://glooria.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

hahahha, säkerligen det hon gjorde för mig med då. för hon sa ingenting om det var dåligt eller bra eller ngt sånt. bara sa allmäna saker... fast du, egentligen är det nog lite att lura dig själv att säga att du hade kommit jättelångt om hon inte hade skrivit så ;) eller? hehe... nu är jag iaf upp och ska väl så småningom sätta igång med plugget. är inte helt klar med någon fråga :/ gaah. hehe. Puss! ses ikväll!

2008-04-22 @ 09:00:28
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0