Snyft vad jag missat massa!!

Åh! Jag får så ont i magen när ser dessa bilder! Massa härliga människor, störtskön skidåkning, god mat och dricka, och allt detta i Österrike! År 2010 då jäklar ska en plats vara reserverad åt mig! det finns det inge tvivel om! Då är jag färdig med skolan och säkerligen arbetslös och fattig ooch kommer då att behöva ryckas upp av en resa till Viehofen och Saalbach! Där är sååååå fint! Jag längtar! Jag menar, kolla himlen! Backarna! Människorna! Gah jag får ångest!
image88


Sen  i påskas när jag firade Hanna, vilket jag inte ångrar! så åkte mamma, pappa och min brorsor till Småland och släkten där,, Kolla vad mysigt de hade! Det är så där livet ser ut när det är som bäst. Det enda som fattas är jag, men dessa underbara människor som jag älskar över allt annat kommer jag få träffa sista helgen i April då vi ska till Askersund på släkträff. Längtar jag också till!
image87

Så jag har alltså en massa skoj att se framemot! Vissa saker får jag vänta på lite längre men det är det absolut värt! :)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niclas

Tack detsamma =)

2008-04-04 @ 18:54:49
URL: http://nicbor.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

Hehe.. det var nog jag som la in lite festande dagen innan jag skrivit upp mig själv för praktik... hehe

oops

F fan va nice det ser ut.. Jag saknar snön helt enormt nu...

2008-04-05 @ 01:44:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0