Tok-Pappa!

Alltså min figur har jag fått från min pappa, vi är båda långa och smala, men på senare år har det utvecklats en liten ölmage på honom. När vi satt ute i trädgården idag och solade sa pappa förtjust att hon imorrn skulle börja använda sina så kallade vårbyxor!!

För några minuter sen gick han upp för att testa dessa byxor och kom ner till mig och mamma:
Pappa: Jag tror att byxorna krympt! Pjååång sa det och så skötts knappen iväg!
Lisa och mamma: Hahahahahahahahahhahaahaha
Pappa drar in magen och säger: Så här skulle jag fan se ut!
Lisa och mamma: Hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha
Pappa släpper ut magen igen och tittar på sin kula: Ja men det är ju bara luft!
Lisa och mamma: LUFT?! Hahahahahahhahahahahahahaha
Pappa går iväg: Pjååång!!! Jag hittar ju inte ens knappen!

Precis hörde jag detta:
Pappa: Jag har gått upp sen Österrike. Typ ett kilo.
Mamma: Du var lite realistisk, 2 kilo ser man ju!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Rebecca

Haha, "två kilo ser man ju". Så klockrent :P

2008-04-20 @ 21:30:29
URL: http://glooria.blogg.se
Det var jag som skrev: Joel

Hahaha... ja vad fan ska man säga.. din farsa är ju optimistisk i alla fall ;D

2008-04-21 @ 09:48:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Karin

om du klickar på det kommer du ju till Youtube-inlägget och kan på så vis se vad det är:) gäller alla klipp:) just det där är :
Snoop Dogg ft Robyn - Sexual Eruption Remix (HIGH QUALITY) :)

2008-04-21 @ 13:22:50
URL: http://karinolofsson.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0