Underviktig? Jag?

Var hos mamsen idag och mäte mitt BMI. Visade sig att jag låg på 20. Fattar inte det! Vaddå nästan underviktig... Måste vart nått fel i systemet. Jag tänkte ju att jag skulle gå ner 2-3 kilo.. Aja.. allt är ju bara siffror ändå, och siffror är opålitliga!

BMI
UnderviktigIdealviktÖverviktFetma
< 1919-2526-30> 30


Jag har förresten fått reda på att jag fått sommarjobb... vecka 29-32 kan ni se mig strutta runder på kyrkogården i Helsingborg.. Nu håller vi tummarna för Halmstadskyrkogård också!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Det visar bara att du är helt normal :)

2008-04-17 @ 20:04:17
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

Ligg kvar du.. man ser alltid sig själv annorlunda än hur man ser ut i verkligheten.. Gå upp ett kilo istället..

Och strejka på du.. Ska bli skönt när tävlingarna är över faktiskt.. jag är också less på den här skiten nu.. en kvar bara ;D

2008-04-18 @ 02:56:28
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0