Utomlands, shopping och party!

Dessa tre ingredienser kommer min lördag att innehålla. Vid 13 åkte jag och Malin över till Danmark för lite shopping. Jag köpte en tre par skor, ett par svarta vanliga tygskor, ett par svartvit randiga ballerina och svarta ballerina med små vita dödskallar på, sen köpte jag ett par solglasögon, en klänning, svarta leggings, och en svart bikiniöverdel med vita prickar! Bilder på shoppingen kommer imorrn. Imorrn kommer det även lite bilder på dagen i Danmark som avslutades med en pilsner och pölse, mums i magen! Så härligt har vi haft det, massa sol och många coola skratt!

Ikväll blir det en impuls utgång med mig och Malin. Finfina kommer vi bli med dagens inköp på oss! Bilder på det kommer också imorrn!  Åh vad kul vi kommer ha det! Vi ska dansa järnet!


Puss på er! :)

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Trevlig kväll :)

2008-04-05 @ 17:52:49
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0