Värdelöst!

Igår var det planerat förfest hemma hos Melldén och sen utgång på Kåren. Förfesten var som alltid roligast, massa tjejer och massa singstar.. Tyvärr var kåren inte lika bra. Jag tror att jag och Hanna måste ta tillbaka vad vi sagt om att kåren är roligt även om det stora golvet är stängt. 1 av 3 gånger har det varit roligt, kassa odds! Kanske ska vi slopa kåren helt för det går bara mer och mer utför? DJ:en var så kass att man nästan dog, trots önskemål om andra låtar och trots att folket på dansgolvet bara stod där och rörde sig minimalt fattade han inte att man tyckte att musiken var kass! Han stod där och diggade och tyckte att han var sjukt cool. Han går dessutom i vår klass, gillade man honom inte innan så gör man inte det nu heller!

Dagen började i alla fall jättebra, en mycket intressant föreläsning och sen en runda på stan med Hanna och Sponge där vi fikade och shoppade lite smågrejs. Jag köpte ett par finfina örhängen på glitter för 15kr, sånna priser gillas skarpt!

image82

Från vänster:
1. Örhängen jag köpte på Glitter
2. Mitt favorit halsband, en identitetsbricka och kedja som var det enda jag tog med mig från min farfars dödsbo
3. Så här ser min naglar ut nu, jag orkade inte med mina gelenaglar längre!

Som tur är höll jag mig till en flaska vin igår, okej jag drack en liten cider också, vilket gör att jag inte alls är bakis bara lite trött för tillfället. Så jag slipper ha ångest och ska snart bege mig ut på en powerwalk och ikväll är det friskis som gäller!
 
Imorrn ska jag hem! Jag längtar så att jag blir tokig! Bara mysa med familjen och ut i skogen och få njuta av våren! Hääääärligt! Sist men inte minst så ska jag hem och gosa ihjäl mig med världens finaste kissemisse Sötnos heter denna underbara skapelse!

image83


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Hehe ja, jag gillade dem :)

2008-04-03 @ 12:46:46
URL: http://spraka.blogg.se
Det var jag som skrev: Niclas

jättesöt katt!!!!

2008-04-03 @ 13:04:46
URL: http://nicbor.blogg.se
Det var jag som skrev: joel

tror inte min humor är fel... tror helt enkelt att gustaf var en film gjord av och för spypåsar...

HUT!

2008-04-03 @ 15:01:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: malin

du ska mysa med mej med!!!!!:)

2008-04-03 @ 16:54:50

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0