Vart kommer allt ifrån?

I natt drömde jag en sinnesjukt äcklig dröm. Jag orkar inte dra alla händelser för det var en väldigt lång dröm, men jag vill i alla fall dela med mig av den fruktansvärt räliga biten!

Okej, i drömmen sitter jag med en grå finstickad tunika jag köpt på H&M. Jag sitter i soffan och tittar ner på tunikan och får se något av det äckligaste som någonsin nått min näthinna! I varje "stickhål" kryllar det av millimeterstora larver, de täcker hela tunikan, vita är de. De rör sig och slingrar och jag drar snabbt av mig tunikan och börjar skacka den, larverna flyger iväg och landar över hela mig.  Jag får äckelspasmer och rysningar i hela kroppen bara jag tänker på det!  Why oh why drömde jag detta? Kanske kliade det på min kropp när jag sov? Äckligt!!! :(

Vad tycks om min nya design? Kan dock inte ändra bilden på mig eftersom blogg.se är löjligt komplicerat och bara allmänt störd! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!  :(

Nu ska jag sola och försöka förtränga att blogg.se existerar!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0