Vilket freak!

Den här kommentaren skrev Sponge till inlägget "Vissa människor"

"Ååååååååååååååå klart att jag är den av ?DEM? Tack det var verkligen rart av dig pluttan mer sånt mohahahhah....Du o jag i vått o torrt!!!! S+L=S+G= True love, Kisses that are burning!!!"
Tog en halv sekund för mig att tyda detta kryptiska meddelande som var postat av "anonym"...

För var dag som går så tror jag mer o mer på orden "man blir som man umgås!"  

image130

Du är allt galen du min älskade Sponge! Du och jag Sponge, mmm du och jag Goofy! :)



OBSERVERA!!!
Folk som skrattar och tycker att "sverige pussas och kramas" är kul, sjunker härmed i mina ögon! Lätt det sämsta som någonsin visats på svensk televison! Jag skäms, på riktigt!


Kommentarer
Det var jag som skrev: joel

Jag umgås mest me min tjej, kommer jag bli en brud nu

/orolig

2008-04-17 @ 00:25:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Det var jag som skrev: Hanna

jag gilllar din omgjorda "du och jag alfred..." :D och sen kan jag inte låta bli att skratta när jag ser bilden :D mkt bra fotograferat ;) haha, nej jag skrattar för jag vet varför ni skrattar... SMÄRTA?

kläderna kommer in idag... en bild på din skor också kankse?

2008-04-17 @ 09:40:04
URL: http://spraka.blogg.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0