Att vara ensam...

Ja det kan vara riktigt skönt ibland.... att vara ensam...

I tio veckor har jag vareviga dag varit omgiven av människor, både på jobbet ,hemma och när jag varit iväg.. Och jag har haft det riktigt riktigt kul!

I fyra veckor har jag bott i ett hus med tre andra människor och en katt.. Min fina familj och det har varit sååå mysigt!

I lördes var jag på en alldeles fantastiska möhippa med underbara tjejer och det var så perfekt!

I söndes sov bästaste Sponge här hos mig i min lägenhet och igår sov jag hos henne.. Myspysigt!

Igår åt jag middag på restaurang och satt på en uteservering med fyra andra tjejer och det var hur bra som helst, några har jag inte sett på hela sommaren så det var nice!

Idag var jag och Sponge och fixade naglarna och sen fikade vi på stan med några tjejer och gick en liten runda på stan.. Mycket trevligt, vem gillar inte att fika lixom?

Nu ikväll har jag varit hos underbara Hanna och ätit pannkakor med grädde och glass.Vi har kollat på film och vräkt i oss Plopp och popcorn!

I skrivande stund sitter jag ensam i en tom lägenhet. Och jag njuter! Jag har haft en riktigt bra sommar med massa härligt folk, men att vara själv ibland är något jag verkligen behöver. Eller ja, alla behöver väl det mer eller mindre? Jag kan inte riktigt sätta ord på vad det är som är så skönt med att vara själv men jag kan lixom slappna av nu. Bara dega och göra lite som jag själv vill.. Dock blir det inte långvarigt då jag imorrn ska bege mig till Skåne igen men det är ju iofs bara jag o katten där.. Lillebror är på Kreta och päronen i Tyskland. Så lite ensam är jag allt men jag har en del att stå i...

Aja, anywho! Jag är just nu ensam and I like it. Är väl egentligen bara det jag vill ha sagt!



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Hmmm...Hehehheh illa att jag inte ens klarar av att vara positiv när jag tror att jag är det.....Jag ska läsa igen o försöka ändra på det, men jag e jäääääääääääävligt neggo till vädret så kan bli tufft ;P

2008-08-12 @ 23:14:10
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Ojojojjo arga miner, hur kul blir mitt liv dårå? Och nu tycker jag att du överdriver ganka bra, är jue inte direkt så att pengarna går till alkohol o middagar ute utan isf till shopping av kläder o annat shit, men det e jue ett måste ;P

2008-08-16 @ 00:04:31
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0