Bara för att liksom..

Ja jag får la skriva lite här då jag fått önskemål om det från Sponge.. Kolla förresten in hennes ursnygga blogg här, som vi designat om idag. Jag tycker den e sååå snygg!

För att göra som mina två fina vänner Hanna och Sponge tänkte jag också konstatera att det imorrn är dags för skola. Jag tycker nog att det ska bli riktigt kul faktiskt. Träffa alla tjejer igen och få igång hjärnan lite och lär sig en massa nya, roliga och intressanta saker.

Första dagen på denna hösttermin är också starten för mitt förändrade liv. Klockan ringer 07.50 och då ska jag upp o tvätta, när första tvätten är igång ska jag ut o intervalla, powerwalk och jogging. Sen ska det förberedas inför skolan, tvätten ska fixas och jag måste kolla recepet och skriva en lång NYTTIG köplista. Ska vara i skolan mellan 13.15 och 15 och efter det ska jag o Sponge STORhandla. Vi ska båda ladda upp skafferierna bra och god mat. Jag är laddad till tusen för detta! Det ska bli skönt att få känna sig pigg och ha en massa energi att göra saker.


Det har uppstått lite jobbiga funderingar o tankar i min skalle men jag tänker inte skriva ner dem. Istället ska jag försöka vända dem till något positivt för jag vägrar gå tillbaka till att vara negativ nu när jag lyckats vara så positiv om det mesta så länge!

Always look on the bright side of life!



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0