Bara för att liksom..

Jag känner lite grann att efter mitt bloggrace igår så borde jag kanske försöka hålla i det lite nu ett tag. Dock har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Känner inte för att rabbla upp en massa "idag har jag" eller "idag ska jag"... Men vad ska man skriva om annars? Något tips till mig kanske?

Jaaa.. Sista veckan på jobbet nu och idag har jag varit piggare än någonsin. Slog nog personligt rekord på flitighet idag.. Börjar få lite panik nu när jag på onsdag ska lämna tillbaka mitt område till ordinarie, vill ju gärna att det ska vara finfint! Men regnet gör så att ogräset skjuter till höjderna på en dag så där är en del att göra... Suck!  Ja detta var ju säkert intressant att läsa om.. Borde väl radera hela stycket egentligen men va fasen.. Enjoy helt enkelt!

Ska se om jag inte hittar nån kulig bild att slänga in istället dårå...


Med denna bilden vill jag säga hejdå och meddela att jag ska slänga mig i soffan och glo på Glamour.. Dont judge me!



Jag är glad, glad, glad och det känns riktigt bra. Har mycket som är bra just nu och ännu mer bra att se framemot! Wiiiie!

Kommentarer
Det var jag som skrev: johanna

Vad kul att du börjat blogga igen,, nu är de bara jag som också ska ta tag i det igen:) vi ses snart,, kram

2008-08-05 @ 09:07:21
URL: http://klaraojulius.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0