Bröllopsbilder!

→ Johannas ← och Mathias bröllop var helt underbart vackert! Och inte att förglömma, lille Julius dop var också fint och han var så himla snäll hela tiden!

   

På ett bröllop kan vad som helst hända och i lördes hände framförallt två saker som stack ut lite från det vanliga! Marskalken svimmade och Klara stupade med huvudet före in i ett järnräcke. Marskalken överlevde, dock kände han sig aningen groggy under hela kvällen och även nästa dag och han fick leva med att hela tiden få pikar om sina bravader. Klara klarade sig undan med ett sår mitt på ögonbrynet som blidde aningen svullet!

     
     
     
   

Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Britt-Marie

Hej

fina bilder på min systerdotter Johanna

2008-08-23 @ 19:16:09

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0