Dagens shopping!

Ja då var man nyss hemkommen från Väla. Jag åkte snålskjuts dit med mamma och pappa, de skulle dit och handla kläder inför deras resa och jag var bara allmänt sugen på att göra av med pengar. Jag kan väl lugnt säga att så blev det!

    
Det blidde tre toppar/linnen från Gina Tricot, En kalender och penna från Akademibokhandeln och pärlor + snöre från Panduro.

Det blir ingen jogging idag. Jag har nämligen fått stränga order från sjuksköterskan Lotta (mamsen) att jag måste låta mina muskler vila idag.. Såå jag får la ta det imorrn istället då, eller så trotsar jag henne som den envisa get jag är! :)

Nehe jag kanske ska ta o göra lite armband, fotlänkar o halsband till mig själv nu då? Resultat kommer later. Och visst ja! Färga ögonfransarna med!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

den marina t-shirten från gina köpte jag när jag flytta till varberg för sommaren :) 49 på rean ;) hoppas du fyndade din med! har varit dålig på att använda den men den är väldigt skön :)

2008-08-03 @ 21:37:17
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sponge

Ojoj ögonfransfärgning, blev det bra?

2008-08-03 @ 21:47:52
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0