En sån här dags krävs det en massa shopping!

O just därför är jag vaken nu. Idag ska jag till väla och sätta sprätt på en lagom summa av de pengar som slank in på kontot i förrgår! Fan vad nice! Några grejer som jag verkligen behöver och några grejer som bara faller mig i smaken ska få följa med mig hem!

Jag har haft världens bästa dagar uppe i Småland med mina fina släkt. Var dock sjuk de två första dagarna men jag kämpade på ändå..

Snart dags för mig att åka till Halmstad, det blir la på fredag jag åker. Jag har lite saker att fixa och personer att träffa innan jag åker hem.. Idag blir det Malin och sen får jag dra iväg ett mess till Johanna o höra om jag kan komma ner till henne på fredag dels för att träffa henne och mysa med hennes barn och dels för att hämta mina ursnygga röda gummistövlar! Det känns som att stövlarna kommer att komma väl till hands denna höst! Fast jag vet inte ännu om jag har tid att åka ner dit. Vi får la se vad som händer!

Jaha nehe... Dags för breakfast och lite styling sen plaska i alla vattenpölar och dyngsur i regnet på väg till stationen!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Tack för sällskapet på promenaden tidigare ;) hehe! snart ses vi! Pussa!

2008-08-27 @ 12:44:23
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

haha... ja men tar man 20 så är det ju tur att en åtminstone blir bra :D hahah! blev det ngt shoppat idag? Pussa

2008-08-27 @ 20:02:31
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: johanna

Du har jo inte drat iväg något sms än?? kommer de kankse inte?? kram

2008-08-28 @ 15:50:35

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0