Jag ber naturligtvis om ursäkt..

.. för denna extremt dåliga uppdatering! Inte ens nu när jag är ledig känner jag mig motiverad att skriva. Eller kanske är det just därför? Ska jag sitta här vid datorn o uppdatera bloggen hela tiden på min lediga tid? Njea, tror inte det va?  Jag begriper dock inte hur ni kan vara så "många" som spanar in bloggen varje dag, jag hade baske mig tröttnat för länge sen. Kanske är det för att när jag väl uppdaterar så är det så himlans bra att det var värt all väntan? Vad vet jag?

Just nu i mina högtalare spelas det → Hold my hand - Akon ft. Michael Jackson ← och jag hoppas verkligen ni tar er tid att lyssna på den. SÅ sjuuuuuuuukt bra! Lyssnar på den varje dag och bara njuter!

Jaohao näehäe om jag ska ta o fräscha upp mig lite och sen kasta mig i soffan och läsa Stieg Larssons tredje bok, luftslottet som sprängdes, som ÄNTLIGEN har kommit! Har fått läsa massa kassa böcker i sommar i väntan på denna bok som jag har väldigt höga förväntningar på, och jag tvivlar inte en sekund på att de kommer uppfyllas!

Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0