Katastrof, I know!

Det är oförlåtligt att jag har bloggat så dåligt som jag gjort denna sommar. Kanske blir det bättre när skolan väl kommer igång igen då jag förhoppningsvis hittar tillbaka till en stabil tillvaro. Dock ska jag inte falla tillbaka i gamla fotspår där jag ligger på soffan 90% av min vakna tid, nej tvärtom, jag ska vara hurtigt som få och bli en pigg och ännu gladare Lisa! Baske mig!


Fotograferingen igår i alla fall. Det var ASKUL att fotograferas, trots att jag blev sminkad som en franska hora, det var inte så kul.. Men fotograferingen var kul och förväntningarna var skyhigh! Vi blev alla fruktansvärt besvikna då vi fick reda på att det minsta man kunde köpa med sig var 10 bilder för 1980 kr. Som om vi som studenter har råd med det. Dessutom är jag tveksam till att jag skulle kunna hitta 10 bilder bland de 60 vi tog som kändes pang bomb WAOW!

Anywho.. Jag, Sponge och Hanna tog i alla fall saken i egna händer och fotade lite i parken och stentrappan utanför Sponge. Vi tog en hel del bra bilder på Sponge och Hanna, men jag blidde inge bra.. Som sagt, jag såg ut som fransk hora och kände mig väääääldigt obekväm i det..... Där var en bra bild på mig och på den ligger jag med huvudet ner i marken. Hehe.. Bilder kommer givetvis upp senare när jag kommit hem och fört över dem!!!!

Sponge ligger nu utslagen på min sovplats och gnäller.. Hon mår inge bra och säger att hon tror att hon är sjuk.. "Hur lyckades jag bli så här sjuk.. Om jag blir så här sjuk bara av att resa mig upp så vågar jag knappt resa mig igen!"    Jag tror faktiskt att hon åkt på en rejäl bakfylla. Tänk bara på hur mycket hennes lilla späda kropp fick i sig igår, inte konstigt man blir bakfull då om man suger i sig vin och drinkar som om man vore en svamp.....


Nehepp... Om vi skulle ta o åka hem till mig och fixa kabel till min kamera så att vi kan kolla bilderna och börja designa Sponges blogg...


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0