Mitt sista inlägg på en massa dagar?

Ja, nu ska jag snart in till stan o möta upp Malin. Det vankas middag och bio för oss idag... Imorrn åker jag till småland ganska tidigt och kommer att vara där till tisdag. Jag har lovat mig själv att försöka hålla mig borta från allt vad datorer heter och ha massa kvalitetstid med min underbara familj istället! Det kommer nog inte vara några problem! Men ja, det betyder att jag helt enkelt lägger bloggen åt sidan, inte för att jag ägnat så mycket tid åt den på sistone men ändå!

Tänkte bjuda på lite bilder som visar vad jag haft för mig den senaste tiden :)

        
        
     
 
     

Äsch nu dog kameran och det tar tre timmar att ladda den så dete blir inte bättre än så här!

Seee yaaa!



Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

så fina bilder :) ser fram emot nästa vecka då vi seeees! :D

2008-08-21 @ 16:58:32
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0