Ni går väl inte miste om mina tips?

Dagens två låtar hör ni om ni klickar på de två länkarna här nedanför.. Gå inte miste om dessa för tusan! Den ena är en underbart vacker duoballad och den andra höjer festfaktorn x antal nivåer!

→ Saschali ft Akon - Tomorrow

→ Clyde Carson Ft The Game Sean Kingston - In Da Club ←


Gårkvällen och natten spenderades hemma hos Malin. Vi käka tacos och ostbågar och hade det allmänt mysigt. I och med att jag sov hos henne fick jag sova i en och halv timme extra. Nice som fasen men tro fan att jag var lika trött ändå.. Och nu kan jag knappt hålla ögonen öppna..

Ska snart springa ner o baka en lyxvariant av chokladmuffins som jag ska bjuda på imorrn sen blir det en dusch och rätt snabbt efter det stupar jag nog i sängen.. Har gett mig fan på att jag ska vara pigg och glad hela dagen imorrn! :)


Älskade Sponge ringde mig  idag på jobbet och var lite orolig. Hon drömde att jag var kär i henne och att det blev jättekonstigt mellan oss då mina känslor inte var besvarade av henne..
I telefonen:
Lisa: Men alltså jag är ju lite kär i dig...
Sponge: Jo jag är ju lite kär i dig med men inte på det sättet..
Lisa: Nä men du behöver inte vara orolig..
Sponge: Ok.. (lite osäker på rösten)

På söndag är vi återförenade och ska spendera några härliga dagar tillsammans med de andra tjejerna och om en vecka har vi skiljts åt igen.. Tiden går alldeles för snabbt!

Jag har en massa att se fram emot!
1. Sista dagen imorrn.
2. ???
3. Till Halmstad på söndag.
4. Middag och mys med tjejerna på måndag.
5. Fixa naglarna med Sponge på tisdag.
6. Ännu mer mys på tisdag.
7. Bröllop på lördag (nästa vecka såklart) Grattis Johanna och Mathias!

Ja sen händer det la en massa mer saker skulle jag tro. Men jag kommer att ta var dag som den kommer!

Bara för att så kommer här tre bilder från släktträffen jag var på i April!

1  2  3

1. Småpluttarna lyckades inte styra upp matchen själva så jag övertalade lillebror och storebror, och tvingade mina kusiner att ställa upp i en match tillsammans med det små! Pluttarna insisterade på att vi skulle de stora mot de små och så blev det. Pluttarna förstod dock inte att de var med i samma lag vilket resulterade i att alla sprang på bollen och sköt hej vilt. Men vi hade det väldans skoj!

2. Så här kul hade vi tjejer det.. 12, 16 och 22 år tillsammans med 6,7 och 8:åringar vid samma bord.. Och så undrar de varför jag drack så många glas vin? Nej men det var faktiskt skoj det med! (på grund av vinet?) Talina längst till vänster är lätt den vackraste 12:åring jag nånsin sett! Och jag o Sase har väääääldigt skumma hårfärger. Ja, och jag ser allmänt flottig ut....

3. Kusin Alex och lillebror satte sig vid det runda "barnmålar bordet" och färglade en massa fina bilder!

Enjoyed it?

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Jonna

absolut inte;)

2008-08-08 @ 18:51:46
URL: http://jonnaa.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0